Fable: Zapomniane Opowieści/ Fable: Lost Chapters (2005) [Wersja PL]
Fable: Zapomniane Opowieści/ Fable: Lost Chapters (2005) | Wersja PL






    administrator pisze:

    Waga 2.1GB
    Typ kompresji RAR
    Partów 2
    Wielkość parta 1.7GB
    Wielkość ostatniego parta 0.4GB
    Hasło brak


    Fable: The Lost Chapters to cRPG, na który PeCetowi gracze czekali od dawna i który powstał w oparciu o pierwowzór rodem z Xboxa, Fable. Developingu gry również w tym wypadku podjęli się ludzie z Lionhead Studios, dodając w wersji na komputery osobiste m.in. nowe zadania, potwory lokacje, części fabuły, opcjonalne misje, zaklęcia, zbroje i bronie, optymizując grafikę oraz zwiększając możliwości dostosowywania zachowań naszej postaci do życia. Fable: The Lost Chapters rzuca nas w świat Albionu, świat, w którym wszelkie podejmowane przez prowadzoną postać decyzje wpływają nie tylko na nasze umiejętności, wygląd czy moralność. Wpływają one również na całe nasze otoczenie - każda osoba, którą uleczymy, czy każdy potwór którego zabijemy odmieni Albion na zawsze. To właśnie w naszej mocy jest określenie drogi życiowej bohatera, począwszy od lat dziecięcych, poprzez dorosłość, aż po dostojną starość. I to właśnie od naszych poczynań zależy, czy nasza postać będzie opiewana w legendach czy też zagubi się w mrokach pamięci ludzkości, nie warta nawet jednej wzmianki. Wśród takich wyborów znajduje się także wybór ściezki moralności - to gracz decyduje czy bohater zostanie praworządnym mieszkańcem Albionu czy też może przejdzie na stronę zła i będzie siać postrach wśród swoich ziomków. Oprócz rezultatów akcji i decyzji podejmowanych przez prowadzoną przez nas postać, odbijających się na okolicznej ludności czy też świecie, odnotowujemy też fizyczne zmiany naszego bohatera. Wraz z wiekiem poorana zmarszczkami twarz może świadczyć o naszej mądrości, natomiast blizny pozostałe po wielu walkach wzbudzą respekt u naszych rozmówców, jak również potężne mięśnie rozbudowane w ciągu aktywnego, pełnego niebezpieczeństw życia. Przenikliwe spojrzenie, zwinne poruszanie się czy otoczka z magicznej energii wokół palców - to wszystko jest wynikiem zaplanowanych (lub nie) wyborów, których nasz bohater kiedyś dokonał. Odbijają się one także na mieszkańcach Albionu, którzy swój stosunek do naszej postaci wyrażają w bardzo różny sposób, począwszy od entuzjastycznego powitania, poprzez kpiny, drżenie ze strachu czy panikę. Zdarzyć się może jednak, iż osobnik płci przeciwnej jest tak zainteresowany naszym bohaterem, że może to przerodzić się we flirt. Podczas rozgrywki należy skupić się na ulepszaniu i doskonaleniu trzech głównych atrybutów naszej postaci - Siły, Umiejętności oraz Woli. Siła jest najważniejszym atrybutem fizycznym. To właśnie od niej zależy jak dużo możemy unieść oraz jak wiele obrażeń możemy zadać wrogom w bezpośrednim starciu. Atrybut Umiejętność odbija się na naszych zdolnościach walki na odległość, czyli używaniu broni miotanych. Umiejętne korzystanie z łuków i tym podobnych broni, jest najtrudniejsze do nauczenia, jednak gdy osiągniemy w tym mistrzostwo, wrogowie dwa razy zastanowią się nim nas zaatakują. Wola to po prostu zdolność korzystania z mocy magicznych. Gracz ma spory wybór szkół magicznych, w których może się specjalizować. Niektóre z nich są bardzo przydatne w walce w zwarciu, inne ukazują swą moc gdy stoimy w pewnej odległości od celu. Umiejętne połączenie rozwoju tych 3 atrybutów owocuje wykształceniem postaci, jaka nam się zamarzy. Jednak aby zostać prawdziwym bohaterem, przez duże B, należy podejmować się wykonania coraz bardziej wyszukanych misji zlecanych przez mieszkańców Albionu. Zadania te są nie do wykonania przez zwykłych ludzi, a czasami wydają się niemożliwie do wykonania nawet przez najpotężniejszych Bohaterów, dlatego też przed zdecydowaniem, czy podejmiemy się jednego z nich, dobrze jest przeanalizować, czy prowadzona przez nas postać temu sprosta. Jeśli jednak misja zostaje zwieńczona sukcesem, wzrasta nasza sława i doświadczenie, czyli wykonujemy jeden mały krok na drodze do stania się żywą legendą świata Albionu. Wspomniany wcześniej wybór zła lub dobra, również odbija się na naszym wyglądzie zewnętrznym. Jeśli zabijamy strażników, kupców czy wieśniaków otrzymujemy punkty Złej Reputacji, co przekłada się przykładowo na wyrastanie rogów czy przyciąganie uwagi robactwa. Z drugiej strony, gdy ratujemy kupców i wieśniaków przed potworami dostajemy punkty Dobrej Reputacji, dzięki czemu stajemy się „chodzącym dobrem”, z promieniującymi oczami. Jednym słowem, wszystko co zrobimy w Fable: The Lost Chapters prędzej czy później znajdzie odbicie w nas samych, zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz, oraz w świecie Albionu.








Catshare.net



HASŁO
lwcmary


  PRZEJDŹ NA FORUM